r

AjankohtaisSYLILLINEN

Opinnäytetöitä ja tutkimuksia syömishäiriöistä

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ SYÖMISHÄIRIÖLIITON SIVUILLA

Syömishäiriöliiton sivuilla ei kerätä kävijöistä henkilötietoja evästeiden avulla.

Sivuilla on käytössä tilastointiohjelma, joka laskee kävijöiden määrän ja selattujen sivujen määrän sekä tekee niistä tilaston.

Joillakin pääsivuilla on käytössä myös Google Analytics -skriptit, jotka keräävät yleistä tilastotietoa sivustolla kävijöistä ja heidän liikkumisestaan sivustolla. Google Analytics ei käsittele eikä tallenna henkilötietoja. Google Analytics on yleisesti käytetty tilastointiohjelma ja sen toiminnasta saa lisätietoja tältä sivulta.

Kävijä voi estää evästeiden käytön omassa selaimessaan. Evästeiden käytön estäminen ei vaikuta sivujen selattavuuteen millään tavalla.

Keskustelufoorumissa evästeet pitävät huolen rekisteröityneen käyttäjän tunnistautumisesta ja kirjautumisesta sisään sekä myös kirjaavat luetuiksi käyttäjän lukemat viestiketjut. Siellä evästeiden käytön estäminen vaikuttaa rekisteröityneiden käyttäjien selailuhistoriaan, niin että kaikki foorumin ominaisuudet eivät toimi (kuten se, että ohjelma ei pysty kirjaamaan viestejä luetuiksi, elleivät evästeet ole sallittu).

» Tukipuhelin 02 251 9207 Yhteystiedot