r

AjankohtaisSYLILLINEN

Opinnäytetöitä ja tutkimuksia syömishäiriöistä

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ SYÖMISHÄIRIÖLIITON SIVUILLA

Syömishäiriöliiton sivuilla ei kerätä kävijöistä henkilötietoja evästeiden avulla.

Sivuilla on käytössä tilastointiohjelma, joka laskee kävijöiden määrän ja selattujen sivujen määrän sekä tekee niistä tilaston.

Joillakin pääsivuilla on käytössä myös Google Analytics -skriptit, jotka keräävät yleistä tilastotietoa sivustolla kävijöistä ja heidän liikkumisestaan sivustolla. Google Analytics ei käsittele eikä tallenna henkilötietoja. Google Analytics on yleisesti käytetty tilastointiohjelma ja sen toiminnasta saa lisätietoja tältä sivulta.

Kävijä voi estää evästeiden käytön omassa selaimessaan. Evästeiden käytön estäminen ei vaikuta sivujen selattavuuteen millään tavalla.

Blogissa on käytössä Statistics-lisäosa, joka kerää blogisivuilla kävijöistä yleistä tilastotietoa (kuten kävijämäärä, maa, selain, hakusanat jne.).

Syömishäiriöliiton sivuilla on linkkejä ulkopuolisille sivustoille. Liitto ei voi millään tavalla vaikuttaa niissä käytettyihin tietosuojakäytäntöihin eikä ole siis vastuussa siitä, miten niissä toteutetaan henkilöiden yksityisyydensuoja.

» Tukipuhelin 02 251 9207 Yhteystiedot