LÄHEISILLE MYÖS SULJETTU VERTAISTUKIPALSTA

Tämä palsta on tarkoitettu syömishäiriöön sairastuneiden omaisille ja läheisille.

Valvoja: Palsta-Admin

Alueen säännöt
Älä postita tänne painoja, painoindeksejä, vaatekokoja, lihottuja tai laihduttuja kilomääriä eikä ruokamääriä. Lue foorumin säännöt Ylläpitäjän tiedotteista.

LÄHEISILLE MYÖS SULJETTU VERTAISTUKIPALSTA

ViestiKirjoittaja Palsta-Admin » 19.05.2008, 10:52

Läheisten toivomuksesta keskustelufoorumissa on myös läheisille tarkoitettu suljettu vertaistukipalsta, mikä tarkoittaa sitä, että palstan viestejä voivat lukea ja kirjoittaa vain suljetun palstan jäsenet. Muut eivät näe suljetulle palstalle kirjoitettuja viestejä eivätkä voi niitä sinne kirjoittaa. Palsta löytyy foorumissa Suljetut keskustelupalstat -osiossa, joka näkyy vain Läheisten suljetun palstan jäsenille ja valvojille, kun he ovat kirjautuneina foorumiin.

Haluatko läheisten suljetun vertaistukipalstan jäseneksi?
Näin se tapahtuu.

Jos sinulla jo on käyttäjätunnus SYLIn keskustelufoorumiin:
1. Lähetä minulle sähköpostitse ( palsta@syomishairioliitto.fi ) tai yksityisviestillä tiedot itsestäsi ja käyttäjätunnuksestasi, niin liitän sinut läheisten suljetun palstan jäseneksi.
2. Kun olen liittänyt sinut jäseneksi, pysyt lukemaan ja kirjoittamaan viestejä Läheisten suljetulla vertaistukipalstalla.

Jos sinulla ei vielä ole tänne käyttäjätunnusta:

1. Rekisteröi sellainen itsellesi ja aktivoi se. Katso ohjeet.
2. Lähetä minulle sähköpostitse ( palsta@syomishairioliitto.fi ) tai yksityisviestillä tiedot itsestäsi ja käyttäjätunnuksestasi, niin liitän sinut läheisten suljetun palstan jäseneksi.
3. Kun olen liittänyt sinut jäseneksi, pysyt lukemaan ja kirjoittamaan viestejä Läheisten suljetulla vertaistukipalstalla.

Jos on jotain kysyttävää, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse: palsta@syomishairioliitto.fi

HUOM! Läheisten avoin palsta (eli tämä) on edelleen olemassa eikä häviä minnekään. Siihen voi kirjoittaa myös vieraana ja kaikki voivat lukea niitä viestejä.
Terveisin, Palsta-Admin

Tuu SYLIIN - Liity jäseneksi!
Palsta-Admin
Site Admin

Paluu Läheisten palsta