Onko mulla syömis häiriö ?

Pauliinan palsta on lopetettu toistaiseksi sitä tukeneen rahoituksen loppumisen johdosta. Palstan vanhoja kysymyksiä ja vastauksia voi lukea, mutta uusia kysymyksiä ja yksityisviestejä Pauliinalle ei voi enää lähettää.

Valvojat: Palsta-Admin, Pauliina Juntunen

Alueen säännöt
Älä postita tänne painoja, painoindeksejä, vaatekokoja, kalorimääriä, lihottuja tai laihduttuja kilomääriä äläkä tarkkoja ruokamääriä. Vältä mieluusti myös tarkkojen liikuntamäärien, paaston pituuksien tms. tietojen postittamista tänne. Lue foorumin säännöt Ylläpitäjän tiedotteista.

Onko mulla syömis häiriö ?

ViestiKirjoittaja pompy » 26.03.2012, 10:34

Moi ! eli epäilen syömishäiriötä.. Olen jatkuvasti tyytymätön ulkonäkööni ja olen mielestäni iso. [Palsta-Admin poisti ruokamäärät 27.3. klo 8.11.] Katson vain joka päivä kuinka iso olen. Pakotan itseni lenkille. Pelottaa. Apua! :(
pompy

Re: Onko mulla syömis häiriö ?

ViestiKirjoittaja Palsta-Admin » 27.03.2012, 08:07

Pauliinan palsta on toistaiseksi suljettu, joten tänne ei kannata enää kirjoitella, sillä Pauliina ei näihin vastaa.

Mutta viestistäsi päätellen... suosittelen, että haet apua, menet juttelemaan koulun terkkarin luokse sekä kerrot myös vanhemmillesi. Älä jää odottelemaan, vaan hae apua.
Terveisin, Palsta-Admin

Tuu SYLIIN - Liity jäseneksi!
Palsta-Admin
Site Admin

Paluu Pauliinan palsta: lopetettu toistaiseksi. KIRJOITTAMINEN PALSTALLE ON ESTETTY!