Kaakkois-Suomen Syömishäiriöperheet ry

*** Kouvola

*** Lappeenranta

** Yhteystiedot

Tervetuloa Kaakkois-Suomen Syömishäiriöperheet ry:n sivuille!

Perustietoa yhdistyksestä

Kaakkois-Suomen Syömishäiriöperheet ry on perustettu tammikuussa 2011. Yhdistyksen kotipaikka on Kouvola ja toimialue Kymenlaakso ja Etelä-Karjala. Yhdistyksen toiminta käynnistyy keväällä 2011 Kouvolassa, jossa aloitetaan läheisten vertaistukiryhmä. Toimintaa kehitetään tarpeen mukaan. Jos Sinulla on ajatuksia tai toiveita tulevasta toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä joko puheenjohtajaan tai vertaistukiryhmän vetäjiin!

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä 15 vuotta täyttänyt syömishäiriöön sairastunut, syömishäiriötä sairastavan läheinen tai muuten asiasta kiinnostunut yksityinen henkilö, oikeustoimikelpoinen yhteisö tai säätiö. Varsinaisella jäsenellä on vuosikokouksessa äänioikeus.

Yhdistyksen kannatusjäseneksi voi liittyä 15 vuotta täyttänyt yksityinen henkilö, oikeustoimikelpoinen yhteisö tai säätiö, joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa. Kannatusjäsenillä ei ole vuosikokouksessa äänioikeutta.

Varsinaisen jäsenen jäsenmaksu on 20 € ja kannatusjäsenen jäsenmaksu 30 €. Yhteisöjäsenen maksu on 50 €.

Liity jäseneksi!

Kaakkois-Suomen Syömishäiriöperheet ry on Kouvolan Vammaisjärjestöjen Yhdistys ry:n jäsen. KVY järjestää jäsenilleen monenlaista toimintaa ja kurssia, joille kaikki yhdistyksen jäsenet voivat vapaasti osallistua. Ajankohtaiset tiedot KVY:n toiminnasta löytyvät KVY:n nettisivuilta.

» Tukipuhelin 02 251 9207. Yhteystiedot