SYLI-chat – keskustelua syömishäiriöistä

joka torstai klo 18–19.30

(paitsi arkipyhät)

SYLI-chat – keskustelua syömishäiriöistä

Oletko huolestunut omasta tai läheisesi syömiskäyttäytymisestä? Haluatko keskustella anonyymisti toisen syömishäiriön kokeneen ihmisen kanssa? Syömishäiriöliiton SYLI-chat on juuri sinua varten.

Syömishäiriöliiton chat-keskustelu päivystää Tukinetissä joka torstai klo 18–19.30 (paitsi arkipyhät). Keskustelu on ryhmämuotoinen ja siihen mahtuu osallistumaan 12 keskustelijaa kerrallaan. Keskustelun ohjaajina toimivat Syömishäiriöliiton koulutetut vertaistukihenkilöt sekä liiton työntekijät.

Chat-keskustelu on anonyymi ja kaikille avoin. Keskustelussa kukin saa kertoa itsestään juuri sen verran kuin haluaa ja kaikkien mielipiteet ja ajatukset ovat yhtä arvokkaita. Keskustelu pyritään pitämään toipumismyönteisenä ja voimavarakeskeisenä. Kilo- tai kalorimääriä, liikuttuja matkoja, aikoja tai muitakaan tarkkoja lukuja ei mainita, lääkkeistä ei puhuta kauppanimillä eikä hoitavia henkilöitä mainita nimeltä.

Jos et ole aikaisemmin vieraillut Tukinetissä, rekisteröidy ensin palvelun käyttäjäksi: https://www.tukinet.net/rekisteroityminen.tmpl
Sen jälkeen voit kirjautua sisään keskusteluun:

Tuu SYLI-chatiin!

» Tukipuhelin 02 251 9207. Yhteystiedot